Annet-Gerrit-Potman.reismee.nl

Bericht Nr. 84 vanuit Colombia

Omdat ik woensdag a.s. weer eens een keer voor een periode van drie weken naar Nederland kom, is dit voorlopig weer het laatste berichtje vanuit Colombia. Ik reis 29 september a.s. weer terug naar Cartagena.

Deze week is het, wat betreft schrijvenswaardige zaken, rustig geweest. Wel heb ik voor maandag a.s. een afspraak kunnen maken om het eerste appartement waar ik de sleutel nog steeds van heb officieel weer terug te geven aan de makelaar. Al hoewel ik er op voorhand niet zo'n groot vertrouwen in heb dat die makelaar komt opdagen. Ik heb helaas teveel slechte ervaringen met deze makelaar. Ik laat het, als ik terug ben, wel weten hoe deze oplevering is verlopen mede i.v.m. de nog steeds openstaande elektriciteit rekening van bijna 11 miljoen peso's. Dit gedoe is nu precies een jaar geleden begonnen en het einde is nog steeds niet in zicht.

Vanmorgen toen ik uit slaapkamerraam keek, zag ik weer eens hoe, in dit geval een bouwvakker, met veiligheidsregels omgaat. Men heeft er bij het naastliggende bankgebouw een complete nieuwe verdieping bij opgebouwd terwijl de bank al die tijd gewoon open was en de medewerkers gewoon in hun direct daaronder liggende kantoren aan het werk bleven of wat er daarvoor moet doorgaan. De bewuste bouwvakker, was staande op een smalle plank bezig om de buitenkant van de nieuw gemetselde muur aan te rapen daarbij zich vasthoudend aan die muur. Hij had nog wel een veiligheid vest aangedaan. Dit veiligheid vest zat weer met een touw vastgeknoopt aan een hoop stenen.

Bouwvakker staande op een smalle plank bezig om de muur aan te rapen.

Zoals al gezegd, is dit voor even weer het laatste bericht vanuit Colombia en doe jullie allen de hartelijke groeten vanuit een goeddeels ondergelopen en daardoor fris (slechts 24 gr.) Cartagena waar ik trouwens vandaag al weer de eerste opgetuigde kerstbomen in een winkel zag staan.

Wie weet, komen we elkaar de komende weken nog wel ergens tegen in Nederland.

Reacties

Reacties

henk en elly

hoi Gerrit,
als ik die foto bekijk ben ik blij dat ons henkie niet in Columbia hoeft te werken!!!!!!!!!!
Uiteraard zien we je snel.
Fijne vlucht en tot 9 sept.

Groetjes vanuit een aangenaam (22,7 gr.) bergeijk (0.45 uur)

Jan en Anita

Fijne terugreis en een veel plezier tijdens jullie vakantie!!

Greetz ut Goarrr!!

Rudie en Alice

Goede reis en als je tijd hebt dan wip maar een keer de straat over voor een borrel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!