Annet-Gerrit-Potman.reismee.nl

Bericht Nr. 93 vanuit Colombia

Deze keer geen echt bericht, enerzijds omdat er weinig spectaculairs te melden is of het moeten de langdurige heftige regenbuien zijn die Cartagena en omstreken de laatste drie dagen teisteren. De laatste dagen staan hier de straten n.l. volledig onder water en ik vrees dat het in de lager gelegen wijken nog veel erger is, anderzijds omdat ik aan het aftellen ben voor mijn aanstaande vakantie in Nederland.

Nu het zo tegen het einde van het jaar aan loopt, is er meer stress op het werk omdat er nog een aantal zaken geregeld moeten worden, en waar mijn aanwezigheid bij nodig is, voordat ik volgende week naar Nederland vertrek. Door de vele regen van de laatste dagen moet men geregeld stoppen en wachten tot het weer droog word. Om die regendagen op te kunnen vangen, werkt men nu deels dag en nacht door. Dat houd dan weer in, dat ik ook op voor mij minder normale tijdstippen aan de bak moet. Zo was ik vrijdagavond aan boord en ook vandaag ben ik er weer geweest. Waarschijnlijk morgen ook.

En dat allemaal omdat ik woensdag 21 december aanstaande weer naar Nederland ga om daar met familie en vrienden de kerst en nieuwjaar te vieren. Ik blijf tot eind januari in Nederland met tussendoor nog een week wintersport in Oostenrijk.

Daarom wens ik jullie allen nu alvast

Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar

Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo

Reacties

Reacties

Gerard en Martha

Hallo Gerrit,

Wij wensen jullie (jij, Annet, kinderen en kleindochter),
een hele fijne Kerst, maar vooral een gelukkig en gezond 2012!
Fijne vakantie in Nederland en geniet van jullie wintersport in Oostenrijk.

Frans en Marion

Hoi Gerrit en Annet,

Wij wensen jullie hele fijne feestdagen en een gezond 2012!!

Gerrit

Gerard & Martha, het word kerst vieren met twee kleindochters, want morgen (20-12) word zij geboren d.m.v. een geplande keizersnede.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!