Annet-Gerrit-Potman.reismee.nl

Bericht Nr. 63 vanuit Colombia

Deze week en volgende week even geen berichten vanuit Colombia. De redenen zijn, dat het deze week eindelijk eens een week is geweest, waar geen meldenswaardige zaken zijn voor gevallen.

Donderdag 17 Februari a.s. vliegen wij voor de verjaardag van mijn moeder, zij word 89 jaar, even naar Nederland. We blijven een week in Nederland en gaan 24 februari a.s. weer terug naar Cartagena.

Zo gauw er weer meldenswaardige zaken zijn voorgevallen, starten we de berichtgeving weer op.

Pieter

Ik geloof er helemaal niks van. Ik denk dat je inspiratie als schrijver gewoon op is en dat je gewoon weer toe bent aan een weekje vakantie in Nederland.

mia en rené

hoe is het met jullie?zoals wij elke keer weer jullie verblijf daar hebben gevolgd, lijkt het ons een schitterende ervaring wat jullie daar allemaal meemaken.het is wel duidelijk dat het er anders aan toe gaat dan in nederland.(regeltjesvolk)hopelijk gerrit rond je het werk daar met plezier af. het is nogal een hele beslissing om annet straks niet meer bij je te hebben.ze is als ze weer in nederland is altijd welkom bij ons.gerrit rond het goed af en tot horens in de raaigras groeten fam. hoekstra.

Marion en Pierre

na een leuk weekend met Ans, Arie, Henk en Elly gaat alles weer zijn gangetje. wij wensen jullie een goede reis en een prettig verblijf in ons kikkerlandje.
met mijn heup gaat nog steeds alles naar wens, ik ben gestopt met pijnpilletjes, zodat ik met een gerust hart de vloeibare pijnstillers kan gaan gebruiken,

groeten,

Mariska

Tot zaterdag de 19e op de verjaardag van oma!!!
Goede reis naar Nederland!!

Groetjes Mariska

henk en elly

hoi hoi,
wij wensen jullie een goede reis en een fijn verblijf in ons kikkerlandje.

groetjes,

En laat de pen maar lekker even rusten !!!!!!!!!