Annet-Gerrit-Potman.reismee.nl

Bericht Nr. 59 vanuit Colombia

Afgelopen maandag kregen wij van onze hulp de vraag of wij als 'rijke' Nederlanders zo'n 30 kleine cadeautjes wilden kopen voor kinderen wier ouders dat zelf niet konden betalen. Zij deed deze vraag namens de kerk waar zij lid van is. De cadeaus waar zij om vroeg waren ballen, poppen, autootjes, maar ook ondergoed voor de kinderen. Het hoeft niet duur te zijn, belangrijker is dat deze kinderen ook iets onder de kerstboom vinden dat zij kunnen uitpakken. Annet heeft afgelopen maandag via Hyves een oproep geplaatst voor een kleine bijdrage. Een aantal onder jullie heeft daar positief op gereageerd en wij willen hen daar namens deze kinderen hartelijk voor bedanken. Aanstaande woensdag gaan we samen met onze hulp shoppen. Omdat wij niet weten hoe oud die kinderen zijn en hoeveel jongens en meisjes er bij zijn, kunnen wij die cadeaus moeilijk alleen kopen. Indien we niet in tijdnood komen, zullen wij volgende week nog wat foto's van deze actie plaatsen en anders gaat dat ergens in het nieuwe jaar gebeuren.

Wij gaan ons voorbereiden op ons vertrek op 23 december a.s. naar Nederland waar we gaan genieten van een, hopelijk voor ons,wit Nederland en een mooie kerst met een weerzienmet onze kinderen, kleindochter, naaste familie en vrienden. We komen kerstmiddag rond 12:00 ‘s middags aan op Schiphol. We gaan op 20 januari a.s. weer terug, tenminste als we de week wintersport in Oostenrijk zonder botbreuken of iets dergelijks doorkomen.

Deze verhalenreeks zal dus tijdelijk worden onderbroken en in het nieuwe jaar weer worden opgestart.

Bij deze willen wij jullie allen bedanken voor de reacties op de verhalen en jullie allen tevens heel fijne kerstdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2011 toe wensen.

kogelman

ook wij wensen jullie een fijne kerst. en een voorspoedige vlucht naar ons koud kikkerlandje groetjes de kogeltjes

anita de wilde

Een hele goede reis naar Holland gewenst... veel plezier met alles wat jullie gaan doen... hopenlijk zien we elkaar nog in deze periode... zo niet... dan wensen wij jullie fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2011!! Liefs en xxx-jes Anita en Jan de Wilde

henk en elly

hallo leuk die actie voor de arme kindertjes.

Wij wensen jullie een fijne vlucht,een witte Kerst en hopenlijk een weerzien met jullie.
groetjes en xxx-jes vanuit een koud en wit Bergeijk.

Jan en Corina van Laar

Wij wensen jullie ook hele fijne feestdagen. Lekker met kinderen en kleindochter.
Fijne vakantie en een heel goed 2011!!!!!

pierre en marion

Vanuit een wit bergeijk wensen wij jullie een goeie reis en een hele fijne vakantie. Fijne kerstdagen.
Tot ziens op 28dec.
Heel veel groetjes

Nienke

Fijne kerstdagen en een goed 2011!
Veel plezier in Nederland en tijdens jullie vakantie.
Groetjes Nienke

jan en sylvia

gezellige feestdagen in Nederland ( met kinderen en kleindochter) en een goed gezond 2011.

groetjes Jan sylvia Sander en Danny