Annet-Gerrit-Potman.reismee.nl

Bericht Nr. 55 vanuit Colombia

Zoals vorige keer gemeld, zou ik op de Miss Colombia verkiezingen terugkomen als daar aanleiding voor zou zijn. Nou die aanleiding is er, vandaar dat ik verder ga met daar waar ik vorige week ben gebleven, namelijk de botenparade.

Die botenparade begon afgelopen zaterdagmiddag in de stromende regen. Op elke roeiboot, geroeid door zes Marine kadetten, (sorry maar zo heten die mensen nou eenmaal) stond één kandidaat Miss Colombia.

De boten kwamen langs de kant van de Baai van Cartagena varen.

Langs deze baai ligt een verhoogd trottoir, waar de Colombiaanse politie van vond, dat je daar niet mocht lopen. Iedereen moest over de straat lopen, waar het natuurlijk weer eens een keer blank stond.

Colombiaanse politieagent op wacht om de mensen van het trottoir af te houden.

Ans & Annet met de schoenen in de hand op weg naar Club Naval.

Met de schoenen in de hand, was het waden door het water om bij de Marine Officiers club te komen, waar de dames aan land kwamen en daar aan de aanwezige mensen, waaronder wij, werden voorgesteld, uiteraard niet persoonlijk. Hierna kon je er onder het genot van drankjes en hapjes, die je wel zelf moest betalen met bonnetjes, in de regen genieten van live muziek.

Met dit soort bonnetjes van verschillende waardes, kon je eten en drinken kopen.

In de regen aan een pilsje.

Uiteindelijk is afgelopen maandag deze dameuit Cali gekozentot Miss Colombia 2010.

Doordat onze visite (Ans & Arie) sinds dinsdag ziek (diarree) zijn, hebben wij het de rest van de week maar rustig aan gedaan.

Vrijdag waren zij zodanig opgeknapt, dat we een bezoek aan de inmiddels bekende vulkaan Totumo konden brengen. Het was een compleet nieuwe (modder) ervaring voor hen.

Samen in de vulkaan Totumo

Reacties

Reacties

Lotte

oke ik heb eigenlijk een paar opmerkingen. Jullie kunnen er waarschijnlijk niet veel aan doen, maar ja ik kan nog niet lezen, maar wel plaatjes kijken, dus hier een reactie op wat ik gezien heb.
1. niet op blote voeten lopen
2. niet op straat lopen
3. ik zou heel hard gaan stampen in de plassen
4. getsie, toch niet weer die vieze modder. Ik vind dat niet fijn...

maar goed, hopelijk kunnen jullie er iets mee, verder wens ik, en papa en mama, jullie nog heel veel plezier met de laatste daagjes hier.
Veel liefs van Lotte

vrijburgjes

wat een mooie fotos,maar wat jammer dat ans en arie ziek zijn. hoop dat ze gauw weer op been zijn,kunnen ze nog een paar dagen genieten.
.

henk en elly

Hoi das nog eens iets anders op blote voeten naar de kroeg!!!! en het lijkt er wel op dat jullie het bier toch weer uit plastic glazen drinken. Mar ja we weten ondertussen wel dat dat de pret niet zal drukken.
Ari en Ans geniet nog lekker van de laatste daagjes Cartagena.
Groetjes

Gerrit en Anita

Volgens Anita moeten jullie nu een wel heel zacht vel hebben gekregen. Arie: je kijkt nogal angstig. Wat zat er in die modder ?? Lijkt mij inderdaad een heel mooi land maar ik zie steeds water op de verkeerde plaatsen. In de staat in plaats van in de zee. Veel plezier nog. ps de winter zou hier vrijdag invallen....

Gerrit en Anita

staat moet natuurlijk straat zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!